Wat is de beste autoclaaf voor doktersgereedschap?

25 september 2020 - Amsterdam, Nederland

Bij oyodental.nl helpen we u graag bij de keuze voor de juiste autoclaaf in uw huisartsenpraktijk. Over het algemeen zijn de autoclaven met een inhoud van 18 liter de meest populaire keuze onder doktoren. Zijn er meerdere huisartsen in de praktijk gevestigd? Dan kan het juist slim zijn om te kiezen voor een 23 liter autoclaaf. Tijdens een telefonisch adviesgesprek geven wij u graag meer tips voor de aanschaf van de juiste autoclaaf in uw situatie.

Regelgeving rondom sterilisatie van uw instrumenten
Om de veiligheid van uw patiënten, uw medewerkers en uzelf te kunnen waarborgen, is het belangrijk dat uw praktijk is voorzien van een goede autoclaaf tandarts. Met behulp van de autoclaaf kunt u ziekteverspreiding in uw praktijk zo veel mogelijk voorkomen. Om te kunnen voldoen aan de regels waar u zich als huisarts aan moet houden, is een autoclaaf sterk aan te raden. Houd hierbij rekening met de volgende punten:

Waarom uw autoclaaf kopen bij oyodental.nl
De aanschaf van een sterilisator is bij dentalzz.nl heel eenvoudig en betrouwbaar. Het aankoopproces spreekt volledig voor zich en u heeft keuze uit de meest populaire betaalmethoden. Na afronding van uw bestelling wordt uw autoclaaf niet alleen gratis bezorgd, maar ook netjes geïnstalleerd. Bovendien krijgt u uitgebreid uitleg over de bediening. Daarnaast kunt u bij ons niet alleen terecht voor autoclaven, maar ook voor andere producten die u nodig heeft voor optimale hygiëne in uw praktijk. Bekijk ook eens onze teststrips, sterilisatiezakjes, sealapparaten en ultrasoon reinigers. U vindt bij ons ook autoclaven voor onder andere pedicurepraktijken, medische klinieken en tandartspraktijken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    25 september 2020
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!